מחסומים לחניות כל האפשרויות

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שערים חשמליים לחניות מאפשרים לכם בצורה עדינה ומנומסת לשמור על החניות או המרחב הפרטי שלכם – שלכם בלבד. לפני שאתם ממהרים להתקין חשוב שתדעו שכמו שלכל סיר יש מכסה מדויק ככה גם לכל חניה יש שער מתאים. בנוסף, יש שערים איכותיים יותר וכאלו שפחות (שערים שמיוצרים באיטליה עדיפים על פני אלו שמסין), ותמיד כדאי לבקש סגירה אוטומטית כאשר מתקינים בקר סולארי. 

במאמר הבא נרחיב על סוגי השערים הקיימים, ניתן לכם טיפים וטווחי מחירים וכמובן נעזור לכם לקבל החלטה שקולה. בואו נתחיל!

 

מחסומים\ שערים חשמליים לחניות

שערים חשמליים איכותיים תמיד משתדרגים עם הזמן. כיום ניתן למצוא המון סוגים של שערים חשמליים, מנועים וסוגי פתיחה וסגירה מבוססים על טכנולוגיות שונות.
בואו לא נבזבז זמן ונתחיל לסקור את סוגי השערים הקיימים!

 

שער נגרר, אבל בקטע טוב 

שערים נגררים אמינים ועמידים, כאלו שנפתחים באמצעות מנגנון של מסילה על הקרקע תוכלו למצוא באתר: ofergates.com.
השער נפתח לצד  ומתאים בעיקר לכניסות חניה בעלות כניסה גדולה ורחבה. אם החניה שלכם צרה וצפופה אולי השער הזה הוא לא בדיוק ההתאמה הנכונה עבורכם. בנוסף, בחלק מהעיריות יש תקנה שאומרת שאסור להתקין שער נגרר אם הוא מפריע לשטח הציבורי בזמן הפתיחה. גם על הפרמטר הזה יש לתת את הדעת לפני קבלת ההחלטה. 

שער כנף חשמלי – היתרונות והאתגרים

את שערי הכנפיים תוכלו לחווט בעצמכם: האם אתם רוצים שהכנפיים יתפתחו פנימה או החוצה? האם אתם רוצים ששתי הכנפיים יהיו בתנועה או שמספיקה לכם כנף אחת, ומנוע אחד. בכל אופן, אנחנו צריכים ליידע אתכם שגם פתיחת הכנף עלולה להפריע לשטח הציבורי ולכן גם את סוג השער הזה תצטרכו לבדוק בעיריות השונות. בדומה לשער נגרר הוא מתאים לשטח חניה רחב שהכנפיים יכולות להיפתח בו ללא תקלות והפרעות. 

 

שער חשמלי מתקפל 

שער חשמלי מתקפל דומה מאוד ברעיון ובמבנה שלו לתריסי החלונות שלנו. הוא עשוי מחוליות חוליות שמרכיבות אותו ועולות מעלה במעין תנועת קיפול ברגע שהשער נפתח. הוא מתאים מאוד לתקנות העירוניות והוא חוסך הרבה פחות מקום משערים אחרים. הוא אסתטי ועושה את העבודה. 

 

על שער גלילה כבר שמעתם?

שער הגלילה גם הוא מאוד דומה לתריס חשמלי. הוא מותקן בנקודת ההתחלה של החניה ומגלגל כלפי מעלה. גם הוא חסכוני במקום, מה שכן הוא צריך מסגרת יציבה להיתמך בה.
הוא מתאים יותר לחניות מקורות. 

 

לסיכום שערים חשמליים:

שערים חשמליים יכולים להגיע לסכומים של עד 12,000 ₪ כולל מנוע והשער עצמו. במה זה תלוי? בסוג שבחרתם, בגודל שיש לכם בחניה, במנוע ובייצור השער.
אם אתם עדיין לא בטוחים אתם תמיד יכולים לשאול ולהתייעץ עם איש מקצוע, אפילו כמה, ולקבל חוות דעת נוספת. 

שיהיה לכם בהצלחה!

 

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

גנרטורים למתחילים: הכל על השימוש והתחזוקה של גנרטור בבית או בעסק

תארו לעצמכם ערב שליו בבית, פתאום צולל לתוך החשיכה על ידי הפסקת חשמל בלתי צפויה. או דמיינו את הפעילות העסקית שלכם נעצרת עקב תקלה חשמלית בלתי צפויה. אי הנוחות והאובדן הפוטנציאלי אינם מוטלים בספק. עם זאת, מה אם היה לך את הכוח למנוע את השיבושים הללו ולהבטיח המשכיות בחיי היומיום ובעסק שלך? הזן גנרטורים: הגיבורים האלמונים של הנוחות והאמינות המודרנית.

לקריאת המאמר »