מצלמות אבטחה אלחוטיות

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מצלמות אבטחה הן מוצר נפוץ בכל בית וכל עסק, המצלמות מעניקות לבעלי הנכס בטיחות ורוגע. בעבר היינו צריכים להשקיע הרבה מאוד כסף בשביל לקבל תמורה הולמת למצלמה, הן מבחינת איכות צילום והן מבחינת אורך חיים. כיום ניתן למצוא מצלמות אבטחה אלחוטיות במחירים נוחים לכל כיס והתמורה גבוהה.

 

מהן מצלמות אבטחה אלחוטיות?

מצלמות אבטחה אלחוטיות הן מצלמות ללא חיבור כבל וידאו. המצלמה מעביר את השידור ישירות למכשיר ההקלטה או לענן באמצעות משדר רדיו (RF). הסרטון נשלח ישירות אל האחסון שלכם או דרך אחסון ענן, כיום יש מצלמות שניתן באמצעות אפליקציה לראות בשידור ישיר את מה שמתרחש במקום בו מותקנת המצלמה. מצלמה אלחוטית מספקת לא מעט יתרונות בטיחותיים עבור בעלי נכס, בין אם מדובר על עסק או בית מגורים. כמו כן, מצלמות אבטחה אלחוטיות משפרות את "עיצוב" ההתקנה, אין צורך בחיווט מגושם ופולשני בעת ההתקנה.

 

יתרונות

  1. גלאי תנועה – במצלמות המתקדמות תוכלו להנות ממצלמות על גלאי תנועה מתקדם. באופן זה המצלמה עובדת בצורה חסכונית כאשר הן חשות תנועה בטווח הקצר. כמו כן, המצלמה מכוונת את עצמה למקום בו מתרחשת התנועה.
  2. הקלטה מתוזמנת – מצלמות אבטחה לא משמשות רק לצורך אבטחה מפני פורצים, אלא ישנן מצלמות פנים אשר מותקנות כדי לוודא שהילדים בסדר בזמן שאתם לא בקרבת מקום. באמצעות תזמון ההקלטה תוכלו להבטיח שהבית שלכם מאובטח בצורה מקסימלית ותדעו בכל עת מה קורה בבית.
  3. אחסון בענן – אחסון בענן הוא מרכיב קריטי בבחירת מצלמת בטיחות. באמצעות אחסון בענן כל ההקלטות מועברות באופן אוטומטי דרך רשת ה-Wi-Fi של הבית לאחסון הענן. אחסון בענן מאפשר לכם גישה מהירה בכל עת ללא תלות בנפח מקום.
  4. הפעלה מרחוק – זאת פונקציה שקיימת במצלמות מתקדמות רבות, אך לא בכולן. חשוב לבדוק היטב שיש לכם אפשרות של גישה מרחוק, גם מבחינת תנועת המצלמה וגם מבחינת ההפעלה שלה דרך אפליקציה. גם כאשר אתם בחו"ל תוכלו לפקח על מה שקורה בבית שלכם, בפנים ובחוץ.

 

למה אני צריך מצלמת אבטחה?

מצלמות אבטחה יכולות לשמש למקרים רבים. בחירת מצלמת האבטחה צריכה להיות בראש ובראשונה לפי הצורך שלכם, אם הוא לצורך אבטחה או בקרה. קיימים היום סוגים רבים של מצלמות אבטחה קוויות ואלחוטיות, הנוחות המרבית היא בקרב המצלמות האלחוטיות. מצלמות אבטחה חיצוניות מהוות גם הרתעה, במיוחד כאשר הן אלחוטיות ואין גישה לפורץ לחיתוך הכבלים.

 

מצלמות אבטחה הן מוצר שפועל על בסיס יומי, אך מספיק מקרה אחד כדי להבין את החשיבות של המצלמה. המצלמות מעניקות לכם שקט במהלך היום והלילה, חלקן אף עובד עם אזעקה במקרה של תנועה חשודה. בין אם מדובר על בית או על עסק, מצלמות אבטחה הן קריטיות וכיום המחירים מתאימים לכל כיס.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תאנה

15 דרכים טעימות ליהנות מתאנים טריות

תאנים הן פרי רב תכליתי וטעים שניתן ליהנות ממנו במגוון דרכים. בין אם אתם מעדיפים אותם טריים, אפויים, מבושלים או קלויים, יש הרבה אפשרויות טעימות לבחירה. להלן חמישה עשר דרכים מעוררות תיאבון ליהנות מתאנים טריות

לקריאת המאמר »

ותיקים לחיים נקיים: פינוי דירות מוזנחות

בכל הנוגע לפינוי דירות עמוסות מלאות בפסולת ציוד ותכולה ישנה, הצוות של שי פינוי דירות וניקיון בתים של אגרנים כפייתיים כאן כדי לעזור. עם שנים של שירות וניסיון בפינוי דירות מוזנחות, מזוהמות ומלוכלכות באופן קיצוני – יש לנו את הכישורים והניסיון לתת מענה מושלם לפינוי דירות מוזנחות ומזוהמות.

לקריאת המאמר »