זכוכית סבתא – מה זה וכיצד אנחנו יכולים להשתמש בה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אחד המאפיינים שיכולים להשתלב בתכנון ועיצוב של חללים במבנים שונים, בפרט כשאנחנו בוחרים לתכנן ולעצב את המטבח בבית, היא זכוכית. אנחנו יכולים למצוא לה שימושים רבים, הן על מנת להוסיף נופך מכובד לעיצוב והן לצרכים פרקטיים, מעשיים, שונים.

אנחנו יכולים למצוא דוגמאות של זכוכיות בעיצובים שונים אשר יכולים להשתלב בתהליך העיצוב והתכנון. אחת הדוגמאות היא זכוכית סבתא. הרבה אנשים מכירים את סגנון העיצוב הזה, אך אינם יודעים בהכרח שזה שמו. מדובר על סגנון מאוד נפוץ ומקובל לשימוש לצרכים רבים.

זכוכית סבתא, היא זכוכית לא חלקה, מחוספסת אשר יכולה להגיע בעיצובים ודוגמאות שונות. בין היתר היא יכולה לכלול דוגמאות של סימנים שונים, מנדלות, סמלים, ואינספור עיטורים ועיצובים שנבחר, בין אם מתוך קטלוג ובין אם בדרכים אחרות.

כאמור, אנחנו יכולים לשלב את הזכוכית בצורות שונות בעיצוב ותכנון הבית. בין היתר, אנחנו יכולים לשלב אותה במטבח שלנו. במקום לשמור על עיצוב חלק ונקי, הכולל אך ורק עץ ושיש, הרי שאנחנו יכולים לשלב בנקודות מסוימות גם חומר כמו זכוכית. במקום להשתמש בזכוכית חלקה, נעדיף להשתמש בזכוכית סבתא, בגלל העיטורים והדוגמאות שלה.

 

איך אנחנו יכולים לשלב זכוכית סבתא במטבח?

אנחנו יכולים לשלב זכוכית סבתא בחלקים שונים במטבח, באופן שיתאים גם לעיצוב שלו וגם לאופן בו אנחנו רוצים להשתמש בו. כלומר, לדרך בה אנחנו רוצים לתכנן את המטבח כך שיתאים לצרכים שלנו.

למשל, אנחנו יכולים לשלב את הזכוכית בויטרינות של הדלתות במטבח. במקום שנשתמש בדלתות עץ רגילות, הרי שהחלק החיצוני שלהן יכול להיות בנוי מזכוכית. זה הרבה יותר מרשים ויפה. אפשר גם לפצל, כך שהדלתות של הארונות בחלק התחתון יהיו עשויות עץ, בעוד שהדלתות של הארונות בחלק העליון, יהיו עשויות זכוכית סבתא.

אנחנו יכולים גם לבחור לשלב, כך שארונות המטבח יהיו מעץ, אך נציב גם ארונות נוספים באזורים אחרים במטבח, בהם נשתמש בזכוכית. ארונות אלו יכולים להכיל פריטים מיוחדים, דוגמא כלי מטבח יוקרתיים.

אופציה נוספת היא לשלב ויטרינות של זכוכית סבתא בחלונות של המטבח, בקיר החוצץ בין המטבח לסלון, וכן אנחנו יכולים לבחור ולהשתמש בזכוכית כזו בתור קישוט באזורים שונים במטבח, כולל במשטחי עבודה.

 

כיצד נתכנן את זה בצורה נכונה?

בשביל שנוכל ליהנות משילוב של זכוכית סבתא במטבח בצורה אופטימאלית, אזי שעלינו לתכנן את העיצוב של המטבח כפי שאנחנו רוצים לראות אותו ולהשתמש בו, וכך נוכל להחליט איפה בדיוק נרצה לשלב את הזכוכית באופן שישרת את המטרה שלנו.

חשוב מאוד השילוב של זכוכית סבתא יתבצע באופן מושלם, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת התכנון, על מנת שנוכל לעבוד במטבח בצורה נוחה והזכוכית לא תפריע לנו ולא תמנע מאיתנו ליהנות ממנו.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

גנרטורים למתחילים: הכל על השימוש והתחזוקה של גנרטור בבית או בעסק

תארו לעצמכם ערב שליו בבית, פתאום צולל לתוך החשיכה על ידי הפסקת חשמל בלתי צפויה. או דמיינו את הפעילות העסקית שלכם נעצרת עקב תקלה חשמלית בלתי צפויה. אי הנוחות והאובדן הפוטנציאלי אינם מוטלים בספק. עם זאת, מה אם היה לך את הכוח למנוע את השיבושים הללו ולהבטיח המשכיות בחיי היומיום ובעסק שלך? הזן גנרטורים: הגיבורים האלמונים של הנוחות והאמינות המודרנית.

לקריאת המאמר »