נצל את ביקורות הנדל"ן שלך ב-5 שלבים

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ביקורות מקוונות ממלאות תפקיד גדול בענף הנדל"ן. למעשה, מחקר משנת 2019 של BrightLocal מצא ש-84% מהאנשים סומכים על ביקורות מקוונות כמו המלצות אישיות. זה אומר שלקוחות פוטנציאליים מסתכלים על הביקורות המקוונות שלך כדי לקבוע אם הם רוצים לעבוד איתך או לא.

כסוכן נדל"ן, חשוב לקחת שליטה על המוניטין המקוון שלך ולוודא שהביקורות שלך עובדות בשבילך אז בין אם אתה מתעסק בוילות למכירה בקיסריה או במגרשים במרכז הארץ. להלן חמישה שלבים שתוכל לנקוט כדי למנף את ביקורות הנדל"ן שלך ולהפוך אותן ללידים:

 

עקוב אחר הביקורות המקוונות שלך

הצעד הראשון הוא להיות מודע למה שאנשים אומרים עליך באינטרנט. יש כמה דרכים שונות לעשות זאת. אתה יכול להגדיר התראות Google עבור שם העסק שלך, או שאתה יכול להשתמש בכלי כמו Reputation.com או ReviewPush.com. כלים אלה ישלחו לך התראות בכל פעם שמישהו משאיר ביקורת חדשה על העסק שלך.

דרך נוספת לעקוב אחר המוניטין המקוון שלך היא פשוט לחפש בגוגל את שם העסק שלך מעת לעת ולראות מה עולה. אולי תרצה גם לחפש כמה ביטויי מפתח שלקוחות פוטנציאליים עשויים להשתמש בהם כאשר הם מחפשים סוכן, כמו "סוכן הנדל"ן הטוב ביותר ב[עיר שלך]" או "ביקורות נדל"ן [העיר שלך].

 

עודדו את הלקוחות שלכם להשאיר ביקורות

ברגע שיש לך מערכת לניטור הביקורות המקוונות שלך, השלב הבא הוא להתחיל לעודד את הלקוחות שלך לעזוב אותם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא פשוט לשאול אותם! לאחר שסגרת עסקה, שלח ללקוח אימייל ושאל אותו אם הוא יהיה מוכן להשאיר ביקורת בגוגל, ב-Yelp או בפלטפורמה אחרת לבחירתו.

כלול קישור באימייל כדי שיוכלו להשאיר חוות דעת בקלות, והקפד להודות להם מראש על שהקדשת מזמנך לכתוב אחת. אם יש לך לקוחות שמרוצים במיוחד מהניסיון שלהם בעבודה איתך, אתה יכול גם לשאול אותם אם לא אכפת להם לכתוב המלצה שתוכל להשתמש בה באתר שלך או בדפי המדיה החברתית שלך.

 

השב לכל הביקורות – אפילו השליליות שבהן!

זה בלתי נמנע שתקבלו ביקורות שליליות מעת לעת – אבל אל תתייאשו! כל ביקורת שלילית היא הזדמנות להפגין שירות לקוחות מעולה ולהפוך לקוח לא מרוצה ללקוח נאמן. כשאתה מגיב לביקורות שליליות, עשה תמיד את הדרך הגבוהה והימנע מלהיכנס לוויכוח עם המבקר. תודה להם על המשוב והזמין אותם ליצור איתך קשר ישירות כדי שתוכל לטפל בחששות שלהם באופן פרטי.

 

השתמש בביקורות שלך כדי ליצור לידים

הביקורות המקוונות שלך אינן שם רק לראווה – הן יכולות לשמש גם ככלי שיווקי רב עוצמה! ודא שהאתר שלך וכל פרופילי המדיה החברתית שלך (פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם) מציגים את הביקורות החיוביות שלך בצורה בולטת. אם יש לך המלצות זוהרות במיוחד מלקוחות מרוצים, שקול לשתף אותן גם באתר שלך. אתה יכול גם לשתף ביקורות חיוביות במדיה החברתית, או אפילו ליצור גרפיקה עם ציטוטים מלקוחות מרוצים שבהם תוכל להשתמש במודעות או בפוסטים אורגניים. רק הקפד לקבל אישור מהלקוח לפני השימוש בשמו או בתמונתו בפומבי.

 

סיכום:

ביקורות מקוונות ממלאות תפקיד גדול בשוק הנדל"ן של היום – והן רק יהפכו חשובות יותר בשנים הבאות. כסוכן, זה חיוני שתשתלט על המוניטין המקוון שלך ותוודא שהביקורות שלך עובדות בשבילך. על ידי הקדשת זמן לעקוב אחר הביקורות שלך, לעודד לקוחות לעזוב אותן ולהגיב – אפילו לשליליות – אתה יכול להשתמש בביקורות הנדל"ן שלך לייצר לידים ולהגדיל את העסק שלך!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שינה

מהו דום נשימה בשינה וכיצד מכשירי CPAP יכולים לעזור?

דום נשימה בשינה הוא הפרעת שינה נפוצה אך חמורה שבה נשימתו של אדם נעצרת ומתחילה שוב ושוב במהלך השינה. מצב זה מתבטא בשתי צורות עיקריות: דום נשימה חסימתי בשינה (OSA) ודום נשימה מרכזי בשינה. הנפוץ מבין השניים, OSA, מתרחש כאשר שרירי הגרון נרפים יתר על המידה, מה שמוביל לחסימה פיזית של דרכי הנשימה. מצד שני, דום נשימה מרכזי בשינה מאופיין בכשל של המוח לאותת כראוי לשרירים השולטים בנשימה, הנובע מתפקוד לקוי של מערכת העצבים המרכזית.

לקריאת המאמר »