מנשא אופניים לוו גרירה – איך הוא יכול לשרת אותנו?

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אחת הדרכים הפופולאריות ביותר כיום לרכב על אופניים, בכביש או בשטח, היא בקבוצה. הרבה מאוד אנשים מעדיפים להשתייך לקבוצת רכיבה ולרכב עם עוד רוכבים, בין אם זה במהלך השבוע ובין אם זה בסופשבוע, מאשר לרכב לבד. זה הרבה יותר נעים, הרבה יותר חברותי ובוודאי הרבה יותר בטוח.

לא פעם, רכיבות קבוצתיות כמו רכיבות אישיות, נערכות באזורים מרוחקים מהבית של הרוכבים. ישנם מקרים בהם הרוכבים יוצאים מהבית ורוכבים על נקודה מאוד רחוקה וחוזרים, וישנם לא מעט מקרים, שהם נוסעים על נקודה מסוימת ברכב ושם הם פורקים את האופניים ורוכבים באזור, לפני שיחזרו אל הנקודה בה חנו, יעמיסו את האופניים ויחזרו הביתה.

על מנת שהם יוכלו לעשות זאת בצורה בטוחה, נוחה ויעילה, אזי שהם צריכים מנשא אופניים שיהיה אפשר להתקין ברכב ועליו יהיה ניתן להעמיס את האופניים שלהם. אחד המנשאים הפופולאריים היום בקרב קבוצות רכיבה הוא כזה שניתן לחבר לוו גרירה.

מנשא אופניים לוו גרירה הוא מאוד פופולארי בקרב קבוצות רכיבה, מקצועיות וחובבניות, מאחר והוא מאפשר לשאת כמות גדולה יותר של אופניים מאשר במקרה של מנשא רגיל אשר מותקן על גבי הרכב ויכול להכיל זוג אחד או שניים בלבד. במקרה שלנו, אפשר להעמיס מספר זוגות במקביל וכך אפשר שכל הרוכבים יגיעו אל היעד ברכב ושם יוכלו לפרוק את האופניים ולרכב עליהם.

איך בוחרים ומתקינים מנשא אופניים לוו גרירה?

הרעיון של מנשא אופניים לוו גרירה, כפי שניתן להבין, הוא החיבור בין מנשא חיצוני לוו עצמו. לכן צריך לבדוק איך בנוי המנשא, כמה אופניים הוא יכול להכיל, איזה משקל הוא יכול לשאת ועד כמה נוח, פשוט ובטוח להשתמש בו, בפרט כשנוהגים בכבישים מסוגים שונים.

צריך לקחת בחשבון, הרעיון הוא שיהיה ניתן לפרוק את האופניים כמה שיותר מהר מהמנשא, בשביל שלא נבזבז זמן יקר. בפרט זה נכון כשמדובר על קבוצות מקצועיות שמעוניינות להשקיע זמן ברכיבה עצמה ולא בדברים מסביב.

חשוב לבדוק את החיבור שבין המנשא לוו, בעיקרון זה אמור להיות פשוט וקל, אך יחד עם זאת, ייתכן מאוד שזה ידרוש מאמץ פיזי מסוים בשביל לבצע את החיבור בצורה נכונה ובטוחה.

מה צריך לשים לב כשרוכשים מנשא כזה?

מעבר לדברים שציינו, יש לזכור שהמנשא אמור להיות מחובר לחלק האחורי של הרכב. לכן חשוב לשים לב, שבזמן הנהיגה אין שום דבר שמפריע לשדה הראייה של הנהג, שום דבר לא עלול לסכן אותו, את הנוסעים או נהגים אחרים.

כמו כן, רצוי לשים לב שאפשר להתקין פנסים, לוחית רישוי או כל דבר אחר שנדרש על פי חוק לנהיגה בטוחה, וכן שאפשר לכסות את המנשא בשביל שהאופניים לא ייהרסו ותנאי מזג האוויר לא ישפיעו עליהם.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

גנרטורים למתחילים: הכל על השימוש והתחזוקה של גנרטור בבית או בעסק

תארו לעצמכם ערב שליו בבית, פתאום צולל לתוך החשיכה על ידי הפסקת חשמל בלתי צפויה. או דמיינו את הפעילות העסקית שלכם נעצרת עקב תקלה חשמלית בלתי צפויה. אי הנוחות והאובדן הפוטנציאלי אינם מוטלים בספק. עם זאת, מה אם היה לך את הכוח למנוע את השיבושים הללו ולהבטיח המשכיות בחיי היומיום ובעסק שלך? הזן גנרטורים: הגיבורים האלמונים של הנוחות והאמינות המודרנית.

לקריאת המאמר »