מכונת כביסה: כך תהפכו את הקנייה שלה למשתלמת

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מאת מומחי אתר www.finder.co.il

קנייה של מכשירי חשמל, במיוחד אם זו קנייה ראשונה, יכולה להיות די מלחיצה. המגוון, האפשרויות, המחירים והחברות השונות יכולות לבלבל כל אחד, גם את הלקוחות הוותיקים והמבינים ביותר, אז איך תוכלו לוודא שאתם עושים את הקנייה המשתלמת ביותר?

כדי לעזור לכם לקבל את המיטב עבור הכסף שלכם, אספנו עבורכם כמה טיפים לרכישה של מכונת כביסה שתהפוך את הקנייה מהוצאה גדולה להשקעה מעולה.

  1. ודאו שאתם מקבלים אחריות על החלקים החשובים: אחריות יכולה להיראות כמו דבר מיותר אך לפעמים היא יכולה להציל אתכם מהוצאה מפלצתית בעקבות תקלה קטנה. מרבית האחריויות שאנשים מקבלים מכסות תקלות של המנוע, אך טכנאים רבים אומרים כי המקרים שבהם המנוע הוא הגורם הבעייתי הם קטנים מאוד יחסית לשאר.

חשוב לוודא שאתם מקבלים אחריות גם על חלקים אחרים במכונה כמו המשאבה, גוף החימום, קריעה של הגומיות והכרטיס האלקטרוני שלה.

 

  1. ודאו שהמכונה מתאימה לחלל: לפני שאתם ניגשים לקנות מכונה חדשה חשוב למדוד את החלל אליו אתם מתכננים להכניס את המכונה. חשוב למדוד את הרוחב והאורך של החלל המיועד אבל גם חשוב לזכור שגם צנרת הניקוז והברז דרכו נכנסים המים צריכים מקום מכובד משל עצמם. במידה ולמכונה לא יהיה מספיק מקום היא תוכל להיפגע במהלך ההפעלה.

בנוסף, חשוב לוודא שהמכונה תהיה מונחת על משטח ישר ושטוח כדי למנוע רעידות לא רצויות שיכולות לפגוע במכונה ולגרום לקלקולה. ווידוא של השטח המיועד למכונה יכול לעזור לכם לעשות את הקנייה הנכונה ביותר ולהפוך אותה למשתלמת וחד-פעמית.

במידה ואתם רואים כי המקום שהקצתם למכונה צר מדי או קטן מדי, אנחנו מציעים לכם לשקול לקנות מכונה בעלת פתח עליון, אספנו עבורכם את הדגמים המומלצים בעלי פתח עליון בסקירה הזו >

 

  1. קנו מכונת כביסה של חברה מוכרת ומומלצת: בואו נודה בזה, המוכר והטוב לרוב לא טועה. גם טכנאים וגם לקוחות ממליצים לרכוש מכונת כביסה של חברות גדולות ומוכרות כמו בוש, סימנס, AEG, Miele, LGועוד.

הניסיון שלהן והכלים שיש להן כמעט תמיד מייצרים את המוצרים הטובים ביותר שיחזיקו לכם לאורך כמה שיותר זמן. על אף שמחירן יכול להיות קצת יקר יותר ממחיר של מכונות כביסה של חברות לא מוכרות, כשאתם ניגשים לקנות מוצר כל כך חשוב ושימושי שהולך ללוות אתכם כמעט כל יום לא צריך להתפשר, צריך ללכת על האיכות ועל הדבר הטוב ביותר שהחברות האלו יכולות לספק לכם.

 

  1. התאימו את נפח המכונה לכמות הכביסה הממוצעת שלכם: אחת הטעויות הגדולות שאנשים עושים כשהם מנסים לקנות מכונת כביסה היא שהם לא מנסים להתאים בין כמות הכביסה שהם מייצרים לבין הקיבולת של המכונה. פעמים רבות אנשים קונים מכונות עם קיבולות שונות ממה שהם צריכים וזה מוביל לצריכה מיותרת של חשמל ושימוש מוגזם במכונה.

כדי להימנע מכך, נסו לשער מהי כמות הכביסה הממוצעת שלכם וקנו מכונה בעלת קיבול בהתאם. מרבית החברות הגדולות כמו בוש, קונסטרוקטה, סימנס ועוד מציעות מכונות במגוון קיבולות, לרוב בין 4 ל-10 קילו שיכולות להתאים למגוון משקי בית.

 

  1. בדקו את צריכת המים והחשמל של המכונה: לכל מכשיר חשמלי, ולכל מכונת כביסה בפרט, יש דירוג אנרגטי המציין כמה המכונה היא חסכונית או בזבזנית בחשמל. הדירוג נע בין A, הגבוהה ביותר, לבין G, הנמוך ביותר.

אנחנו כמובן ממליצים לכם לרכוש מכונה בעלת דירוג אנרגטי כמה שיותר גבוה כדי שתוכלו גם לחסוך בחשמל וגם בכסף. צריכת המים של המכונה נמדדת בליטרים למחזור כביסה. מחזור מים חסכוני יחסית נמדד ב-50 ליטרים למכונה, ואנחנו ממליצים לכם לבדוק את מחזור המים של המכונה שלכם לפני הרכישה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

גנרטורים למתחילים: הכל על השימוש והתחזוקה של גנרטור בבית או בעסק

תארו לעצמכם ערב שליו בבית, פתאום צולל לתוך החשיכה על ידי הפסקת חשמל בלתי צפויה. או דמיינו את הפעילות העסקית שלכם נעצרת עקב תקלה חשמלית בלתי צפויה. אי הנוחות והאובדן הפוטנציאלי אינם מוטלים בספק. עם זאת, מה אם היה לך את הכוח למנוע את השיבושים הללו ולהבטיח המשכיות בחיי היומיום ובעסק שלך? הזן גנרטורים: הגיבורים האלמונים של הנוחות והאמינות המודרנית.

לקריאת המאמר »
תאנה

15 דרכים טעימות ליהנות מתאנים טריות

תאנים הן פרי רב תכליתי וטעים שניתן ליהנות ממנו במגוון דרכים. בין אם אתם מעדיפים אותם טריים, אפויים, מבושלים או קלויים, יש הרבה אפשרויות טעימות לבחירה. להלן חמישה עשר דרכים מעוררות תיאבון ליהנות מתאנים טריות

לקריאת המאמר »