מדליקים את האור בפתח תקווה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

חשמלאי מוסמך בפ"ת הוא אחד החיפושים הנפוצים ביותר בכל יום. אנשים מחפשים חשמלאי מוסמך בפ"ת כדי לתקן בעיות חשמל, לשפץ את הבית, לבצע ביקורת לארון החשמל ועוד ולכן עבודתו של החשמלאי מידי יום רבה ומגוונת.

 

מיהו חשמלאי מוסמך?

ישנם כמה דרגות של חשמלאי: חשמלאי עוזר, חשמלאי מעשי, חשמלאי מוסמך, חשמלאי בודק ועוד. דרגות אלה מעידות הן על ההשכלה אותה עבר החשמלאי והן על המתח החשמל המירבי איתו מותר לחשמלאי לעבוד.

חשמלאי מוסמך הוא הדרגה הגבוה ביותר של חשמלאי המבצע תיקונים במשקי הבית. כדי לקבל תעודת חשמלאי מוסמך על איש המקצוע לעבור הכשרה ארוכה במכללות המוכרות.

 

סיבות להזמין חשמלאי לבית

לשמחתנו הבתים שלנו מחוברים לחשמל ורוב הפעולות שפעם היו עושים ידנית אנו נותנים למכשירים חשמליים לעשות את העבודה בשבילנו. עם זאת, לעיתים ישנם קצרים או בעיות בחשמל המונעות מאיתנו להשתמש במכשירים אלה. כאן החשמלאי המוסמך נכנס לתמונה.

 

שוב החשמל קפץ – מפסקים קופצים או כל החשמל בבית קופץ היא תופעה נפוצה וקורת כאשר יש עומס של מכשירי חשמל שפועלים יחד. קפיצת המפסקים היא אמצעי הגנה על מערכת החשמל  לרוב, אנו נפנה אל ארון החשמל ונרים את המפסקים אך אם הדבר קורה שוב ושוב כדאי לפנות לחשמלאי מוסמך בפ"ת.

 

לוחות חשמל – את לוח החשמל מומלץ לבדוק כל חמש שנים. לוח חשמל אינו רק מספק מעבר של החשמל לבית אלה תקינותו חשובה למניעת אסונות. לוח חשמל תקין ישמור על דיירי הבית מהתחשמלות, עומס חשמל שעלול לגרום לדליקה ועוד. לעיתים צריך לעשות תיקונים, תוספות ואף החלפות של לוחות החשמל ובשביל זה עליכם לפנות לחשמלאי מוסמך בפ"ת ולא לגעת בעצמכם.

 

החלפת שקעים חשמלאים – אחד מרכיבי החשמל אשר מתבלים הכי מהר בבתים הם השקעים החשמליים. את השקעים יש להחליף כאשר הם נשברים, מוציאים ניצוצות, עושים רעשים נהיים שחורים או כאשר צריך להעביר לשקע מסוג אחר.

 

התקנה של רכיבים חשמליים – תוכלו להזמין חשמלאי מוסמך כדי להרכיב בצורה תקינה רכיבים חשמליים כמו גופי תאורה, רכיבי בית חכם וכל עבודת חיווט אחרת.

 

איך לבחור חשמלאי מוסמך בפ"ת?

לבחור חשמלאי מוסמך בפ"ת יכול להיות דבר מלחיץ אך יש שלושה דברים אותם כדאי לבדוק.

  1. תעודות – תבקשו לראות תעודת חשמלאי מוסמך כדי להימנע מרמאים.
  2. עבודה – שאלו אם יכול לעשות את סוג העבודה המבוקש.
  3. מחיר – בדקו את המחירון שלו והאם הוא נמצא בתקציב אבל אל תתפשרו על אדם מקצועי.

 

כמה עולה להזמין חשמלאי מוסמך

מחיר עבודה של חשמלאי מוסמך מתחלק לשני חלקים. הראשון, תשלום על הביקור. לרוב תשלום על הביקור ינוע בין 150-250 ש"ח. השני, תשלום על העבודה. תשלום העבודה תלוי בסוג העבודה למשל החלפת שקעים בבית הלקוח לא יעלה אותו דבר כמו החלפת מפסק פחת.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תאנה

15 דרכים טעימות ליהנות מתאנים טריות

תאנים הן פרי רב תכליתי וטעים שניתן ליהנות ממנו במגוון דרכים. בין אם אתם מעדיפים אותם טריים, אפויים, מבושלים או קלויים, יש הרבה אפשרויות טעימות לבחירה. להלן חמישה עשר דרכים מעוררות תיאבון ליהנות מתאנים טריות

לקריאת המאמר »

ותיקים לחיים נקיים: פינוי דירות מוזנחות

בכל הנוגע לפינוי דירות עמוסות מלאות בפסולת ציוד ותכולה ישנה, הצוות של שי פינוי דירות וניקיון בתים של אגרנים כפייתיים כאן כדי לעזור. עם שנים של שירות וניסיון בפינוי דירות מוזנחות, מזוהמות ומלוכלכות באופן קיצוני – יש לנו את הכישורים והניסיון לתת מענה מושלם לפינוי דירות מוזנחות ומזוהמות.

לקריאת המאמר »