כל מה שרציתם לדעת על עבודות ניסור בטון

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אם אתם רוצים לבצע עבודה בבית, הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות לפני כן הוא לקרוא חומר איכותי ומקצועי על הפרוצדורה שאתם הולכים לעשות. לכן, אנחנו יותר משמחים לכתוב לכם את המאמר הבא. עבודות של ניסור בטון הם פחות רציניות מעבודות שיפוץ גדולות ומאסיביות, אבל הן עדיין לא משחק ילדים.

 

מה זה בכלל ניסור בטון ולמה עושים את זה?

ניסור בטון הוא השם לטכניקה שבה משתמשים במסור דיסק חשמלי כדי לבצע פתחים ברצפות, בתקרות או בקירות הבית. הטכניקה הזו מיועדת בעיקר לשבירת קירות פנימיים, יצירת חלונות או דלתות. המסור יכול לנסר בכל סוג של בטון שקיים.
המחיר של ניסור בטון משתנה לפי גורמים שנפרט בהמשך, אבל חשוב לציין כי עבודות ניסור בטון הן נקודתיות. אבל ככל שתבצעו יותר עבודות באותה הפעם כך יהיה לכם משתלם יותר לבצע אותן.

 

מתי אתם צריכים לעשות ניסור בטון?

מתי כדאי למהר לחפש ניסור בטון במרכז בגוגל? הנה כל הרשימה של העבודות שהכי נפוצות בעבודות ניסור בטון נקודתיות:

  • עבודות ניסור במקלט או בממ"דים.
  • הכנה או יצירה של תשתית למערכת חשמל, אינסטלציה או גז.
  • התקנת מפתח למזגן.
  • יצירת פתח חדש או הרחבה של חלון או דלת קיימים.
  • שבירת קירות לצורך מיזוג או הרחבה של חללים פנימיים.
  • שבירת קורות או עמודי בטון מיותרים.

 

אילו גורמים מייקרים את הצעת המחיר על עבודת ניסור בטון?

ניסור בטון היא לא עבודה קלה. היא מורכבת מאוד והיא מושפעת מגורמים שמשתנים ממבנה למבנה. לכן, הצעת מחיר סופית תוכלו לקבל רק לאחר שהקבלן יראה את האזור המדובר שבו הוא צריך לבצע את העבודות, זאת בשילוב קריאה מקדימה של דו"ח הקונסטרוקטור והבנת השיקולים. ובכל זאת, ריכזנו עבורכם את הגורמים העיקריים שמשפיעים על מחיר ניסור בטון:

  • עובי הבטון – ככל שהבטון עבה יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר. לטוב העובי המקסימלי לא יעבור את ה40 ס"מ, עבודות ניסור בגיר עבה יותר מזה הן מורכבות יותר ולא כל קבלן עושה אותן.
  • נקודות חשמל – אם אין לכם חשמל תלת פאזי, יש צורך בהשכרה של מכשיר שנקרא מחולל חשמל לעבודה. עצה שלנו? הקבלן יוכל להשכיר את המכשיר במחיר מוזל יותר לכן עדיף לכם לתת לו לטפל בזה.
  • פינוי פסולת בטון – יש קבלנים שלא כוללים את פינוי הפסולת כחלק מהעבודה ויש לה מחיר נפרד. וודאו זאת מראש עם הקבלן שלכם.
  • אופי העבודה – פעולת ניסור הבטון היא חלק מרכזי בעבודה אבל גם התקנת הרהיט היא עבודה מורכבת לא פחות. בין אם זה חלון או דלת ולאחר מכן פינוי הפסולת. תתאמו מול איש המקצוע מה בדיוק היקף העבודה שאתם מצפים לה.

 

שיהיה לכם בהצלחה!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תאנה

15 דרכים טעימות ליהנות מתאנים טריות

תאנים הן פרי רב תכליתי וטעים שניתן ליהנות ממנו במגוון דרכים. בין אם אתם מעדיפים אותם טריים, אפויים, מבושלים או קלויים, יש הרבה אפשרויות טעימות לבחירה. להלן חמישה עשר דרכים מעוררות תיאבון ליהנות מתאנים טריות

לקריאת המאמר »

ותיקים לחיים נקיים: פינוי דירות מוזנחות

בכל הנוגע לפינוי דירות עמוסות מלאות בפסולת ציוד ותכולה ישנה, הצוות של שי פינוי דירות וניקיון בתים של אגרנים כפייתיים כאן כדי לעזור. עם שנים של שירות וניסיון בפינוי דירות מוזנחות, מזוהמות ומלוכלכות באופן קיצוני – יש לנו את הכישורים והניסיון לתת מענה מושלם לפינוי דירות מוזנחות ומזוהמות.

לקריאת המאמר »