כל השיטות להרחקת היונים מהמרפסת

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

היונים לא מפסיקות לשבת על המרפסת וללכלך הכול בצואה? מהן השיטות היעילות ביותר להרחקת יונים מהמרפסת? כיצד מרחיקים יונים ממרפסת כביסה?

אנשים שחיים בערים מכירים היטב את תופעת היונים המקננות במרפסות, על גבי מזגנים או במרפסות השירות והכביסה. הן מלכלכות את הכול בצואה שלהן שקשה להסירה, מרעישות בשעות הבוקר המוקדמות וגורמות ללכלוך רב. אם לא די בכך, לאחר שהן מטילות ביצים או כשהגוזלים בוקעים יותר קשה להיפטר מהן, לכן רצוי מבעוד מועד לפעול כדי להרחיקן.

 

איך יודעים שיש יונה מקננת במרפסת?

לא צריך הרבה כדי להבין שהיונה מתכננת לקנן במרפסת או כבר התחילה לקנן. בשלב הראשון רואים את היונה ואת בן זוגה מגיעים למקום לעיתים קרובות במהלך היום עם זרדים במקורם, לאחר מכן שומעים את הצלילים שלהם מוקדם בבוקר, זה כבר אומר שהם התיישבו במרפסת והקימו קן. בשלב מאוחר יותר כמובן ישנם גוזלים והיונים כל היום עסוקות במציאת מזון עבורם ולכן הן נכנסות שוב ושוב למרפסת. מומלץ כבר בשלב ההתחלתי לפעול ולבצע הרחקת יונים ממרפסות.

 

שיטות להרחקת יונים מהמרפסת

ישנן שלוש שיטות עיקריות באמצעותן מרחיקים כיום יונים ממרפסות והן:

דוקרנים – הדוקרנים הם למעשה קוצים עשויים מתכת, מונופיל, נירוסטה או פלסטיק והם צפופים יחד כך שהם מהווים מצע שאינו נוח עבור היונים לנחיתה וישיבה. מומלץ לבחור בחומר לו עמידות גבוהה לשמש במידה וישנה חשיפה אליה. ניתן להתקין את הדוקרנים בהברגה או בהדבקה, תלוי באפשרויות השונות של השטח עליו הם מותקנים.

רשתות – הרחקת יונים באמצעות רשתות היא אולי השיטה הטובה מכולן, וכאשר יש אפשרות להתקין רשת היא מומלצת ביותר. בדרך כלל היא תתאים למרפסות סגורות כמו מרפסות שירות או כביסה, כאשר את הרשת מתקינים סביב המרפסת בהברגה של ווים לתוך דפנות המרפסת. לאחר מכן מבצעים מתיחה של הרת ומומלץ מאוד לבצע את העבודה עם בעל מקצוע מיומן ביותר כדי להבטיח תוצאה אסתטית ויעילה כאחד. רצוי לבחור רשת שקופה ועמידה בפני מזג האוויר, בדרך כלל תהיה זו רשת מונופיל או פוליאתילן, כאשר רשת המונופיל מומלצת יותר על ידי בעלי מקצוע בשל חסינותה לאש.

תרסיס – ספריי נגד יונים הוא מצע של ספריי המתייבש במגע עם אוויר. כאשר הספריי מתייבש הוא נדבק בחוזקה למשטח, אך הוא אינו רעיל וקל להסירו כשרוצים. הוא מתאים במיוחד למקומות בהם מעוניינים להשיג תוצאה אסתטית במרפסת, מבלי שיבחינו בהרחקת היונים.

 

מדוע כדאי להיעזר בבעל מקצוע?

בכל שלושת המקרים, הצלחת ההרחקה תלויה במידה משמעותית במקצועיות התקנת הרשתות. כאשר לא מבריגים את הדוקרנים כראוי הם מתפרקים והיונים יכולות להתיישב המקום, אם הרשתות אינן מתוחות באופן מקצועי הן הופכות למלכודת מוות עבור היונים. לכן, מומלץ מאוד להיעזר באיש מקצוע שזוהי מומחיותו וביכולתו להפוך את ההרחקה ליעילה ולצמיתות.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

גנרטורים למתחילים: הכל על השימוש והתחזוקה של גנרטור בבית או בעסק

תארו לעצמכם ערב שליו בבית, פתאום צולל לתוך החשיכה על ידי הפסקת חשמל בלתי צפויה. או דמיינו את הפעילות העסקית שלכם נעצרת עקב תקלה חשמלית בלתי צפויה. אי הנוחות והאובדן הפוטנציאלי אינם מוטלים בספק. עם זאת, מה אם היה לך את הכוח למנוע את השיבושים הללו ולהבטיח המשכיות בחיי היומיום ובעסק שלך? הזן גנרטורים: הגיבורים האלמונים של הנוחות והאמינות המודרנית.

לקריאת המאמר »
תאנה

15 דרכים טעימות ליהנות מתאנים טריות

תאנים הן פרי רב תכליתי וטעים שניתן ליהנות ממנו במגוון דרכים. בין אם אתם מעדיפים אותם טריים, אפויים, מבושלים או קלויים, יש הרבה אפשרויות טעימות לבחירה. להלן חמישה עשר דרכים מעוררות תיאבון ליהנות מתאנים טריות

לקריאת המאמר »