הלוואת חוץ בנקאיות – מדוע משתלם לקחת הלוואה בתקופות קשות?

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אנחנו הישראלים נאלצים, לצערנו, להתמודד לא פעם עם תקופות קשות, בעיקר בהיבט הביטחוני. תקופות של מלחמות ומבצעים צבאיים. תקופות אלו, מעבר לעובדה שהן קשות עבורנו ברמה האישית, הן קשות בפרט ברמה הכלכלית, העסקית, מבחינה לאומית רחבה ומבחינה פרטנית, קרי כל אחד ואחת חווים זאת באופן ישיר או עקיף.

תקופות קשות מבחינה כלכלית מחייבות מאיתנו לעשות חושבים כיצד לפעול ולהתאים הן דורשות מאיתנו לשנות גישה. למשל, אם בימים רגילים, בימים שקטים, אנחנו מסתמכים על הכנסות שאנחנו מייצרים, אזי שבתקופות קשות אנחנו צריכים למצוא פתרונות נוספים שיכולים לעזור לנו, ובפרט אנחנו צריכים לדעת כיצד להתמודד עם הוצאות באופן שיאפשר לנו לשמור על הראש מעל הראש.

אחד הפתרונות שעומדים לרשותנו היא נטילת הלוואה לכל מטרה דרך גופים חוץ בנקאיים המציעים לנו לקחת הלוואה לצרכים שונים. הלוואה כזו יכולה לעזור לנו להתמודד עם התקופה הקשה, להתגבר אליה, וכשהמצב ישתנה, נוכל לחזור ולהתנהל בצורה רגילה.

 

יתרונות של הלוואות לכל מטרה בתקופות קשות

יהיו שיטענו שיש כאן סתירה. בתקופות קשות עדיף להימנע מלקחת הלוואות ועדיף לא לקחת החלטות כלכליות עם השפעה ארוכת טווח. הרי תקופות קשות מתאפיינות באי וודאות כלכלית, ולכן, לכאורה, עדיף להימנע מהחלטה לקחת הלוואה בתקופה כזו.

אך ישנם יתרונות מסוימים בנטילת הלוואות לכל מטרה דווקא בתקופות קשות:

ראשית, גורמים חוץ בנקאיים מכירים בכך שמדובר בתקופה קשה ולכן התנאים שהם מציעים עבור הלוואה שהם נותנים, הרבה פעמים הרבה יותר טובים מאשר בתקופות אחרות.

שנית, הלוואה לכל מטרה בתקופה כזו יכולה לעזור לאפשר לבצע עסקאות שונות, בפרט כאלה שאנחנו חייבים לבצע, מבלי להעמיד את עצמנו במצב של סיכון כלכלי. נניח, ואנחנו צריכים לשלם עבור לימודים, אז במקום להוציא כסף מהעו"ש, ניקח הלוואה, וההחזר שלה יתפרס על פני תקופה ארוכה, כך שאנחנו לא נצטרך להתמודד איתו כעת.

שלישית, הרבה פעמים נטילת הלוואה היא אופציה הרבה יותר טובה מאשר אופציות אחרות שעומדות לרשותנו, כמו למשל, פתיחת תוכנית חסכון. עדיף לנו לקחת הלוואה ולא לסכן את הכסף שנמצא ברשותנו ובעתיד נצטרך אותו.

ארבע, אחרי תקופה קשה, בדרך כלל מגיעה תקופה של צמיחה כלכלית, זה יכול לעבוד לטובתנו גם בהיבט של נטילת הלוואות דווקא בתקופה זו.

 

איך נוטלים הלוואה לכל מטרה בצורה נכונה?

בעיקרון, בשביל לקחת הלוואה לכל מטרה בצורה נכונה בתקופה קשה, עלינו לבדוק את תנאי ההלוואה בהיבט של ריביות, תקופת החזר, וכמובן כיצד נוכל להשתמש בכסף בצורה נכונה. כך נוכל להפיק ממנו תועלת אופטימאלית בעלות נמוכה.

חשוב שנייצר תוכנית מדויקת כיצד להשתמש בכסף וכן כיצד להחזיר את ההלוואה, על פי פריסה חודשית, בשביל שנוכל לעמוד בתנאי התשלום ולא נייצר לעצמנו חובות מיותרים. כך נהנה מהלוואה ונפיק ממנה תועלת.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

הלוואה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

הלוואה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שינה

מהו דום נשימה בשינה וכיצד מכשירי CPAP יכולים לעזור?

דום נשימה בשינה הוא הפרעת שינה נפוצה אך חמורה שבה נשימתו של אדם נעצרת ומתחילה שוב ושוב במהלך השינה. מצב זה מתבטא בשתי צורות עיקריות: דום נשימה חסימתי בשינה (OSA) ודום נשימה מרכזי בשינה. הנפוץ מבין השניים, OSA, מתרחש כאשר שרירי הגרון נרפים יתר על המידה, מה שמוביל לחסימה פיזית של דרכי הנשימה. מצד שני, דום נשימה מרכזי בשינה מאופיין בכשל של המוח לאותת כראוי לשרירים השולטים בנשימה, הנובע מתפקוד לקוי של מערכת העצבים המרכזית.

לקריאת המאמר »