הילד רוצה לגלוש על סקייטבורד? כך תבחרו את הסקייט המושלם עבורו

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הילד החליט שהוא רוצה להתחיל לגלוש על סקייטבורד? מצוין! אך לפני שאתם ניגשים לחנות הקרובה או מזמינים סקייט באינטרנט, ישנם מספר דגשים חשובים שיעזרו לכם לבחור את הסקייטבורד המתאים ביותר. 

לפניכם מדריך קצר לבחירת סקייט מתאים לילד, מה הם ההבדלים ולמה צריך לשים לב לפני הקניה. קריאה מהנה!

 

אילו סוגי סקייטבורד קיימים?

ניתן לחלק את סוגי הסקייטים ל-4 סוגים עיקריים. 

סקייטבורד פעלולים / קומפלט- נועד בעיקר כדי ללמוד ביצועים טכניים ותרגילים עם הסקייטבורד כמו קפיצות למיניהן וסיבובים של הבורד באוויר. סקייטבורד זה נועד בעיקר לנסיעה על משטחים מוחלקים כגון בטון בסקייטפארק, מגרשי אספלט ופרקט ופחות מתאים לנסיעה על מדרכות ושבילי פארקים. 

סקייטבורד קרוזר- קרוזר הוא למעשה סקייט בעל גלגלים גדולים המגיע בכמה צורות. קרייזר הוא סקייטבורד פעלולים בעל גלגלים גדולים המאפשר נסיעה והתניידות במשטחים מגוונים יותר יחד עם אופציה לפעלולים טכניים. 

לונגבורד- הלונגבורד מאופיין בקרש גדול ורחב עם מבנה צירים ייחודי בתחתית הקרש. גודל הקרש מאפשר פישוק רחב ויציב יותר מה שהופך אותו לסקייטבורד פופולארי בקרב גולשים מתחילים או אנשים גבוהים. הלונגבורד נחשב לסקייט מצוין לילדים ולמתחילים הזקוקים לצבירת ביטחון בתחילת הדרך היות והוא מאפשר נסיעה בטוחה, יציבה יותר ורגועה לעומת בורדים אחרים. אך שלא תבינו לא נכון, גם בלונגבורד ניתן לבצע פעלולים והקפצות אשר ישדרגו את יכולתו של הסקייטר. 

סרף סקייט- הילד בחדש בשכונה אשר הפך לפופלארי ביותר בשנים האחרונות. הסרף סקייט מדמה גלישת גלים ובכך למעשה מאמן את תנועת הגולש גם מחוץ למים. אם הילד שלכם גולש גלים או מענויין להתחיל גלישת גלים, זהו הסקייט המושלם בשבילו. 

 

מספר טיפים לקנייה נכונה

ראשית כל, הבסיס הינו בהתאמת סקייטבורד לסוג ואופן הנסיעה שהילד רוצה היא חשובה ביותר. לכן, שאלו את הילד איזה סגנון נסיעה מעניין אותו וכך תוכלו להתאים את הסקייטבורד לרצונותיו בצורה הטובה ביותר. שנית, אל תתפתו לקנות בזול! חנויות צעצועים וחנויות רבות אחרות מוכרות בורדים זולים שאולי לא תבחינו בהבדל במראית העין הראשונה, אך לאחר מספר נסיעות אל תתפלאו אם הסקייט נשבר או שהילד אינו מצליח לבצע פניות ולנסוע בצורה חלקה. לבסוף, והחשוב מכל, לא לשכוח לקנות קסדה ומגנים! 

מעוניינים בסקייטבורד מקצועי ובייעוץ מגולשים ואנשי מקצוע שיעזרו לכם לבחור את הסקייט המתאים ביותר לילד? בורדרליין זהו המקום במושלם בשבילכם. 

בורדרליין שמה לה למטרה לקדם את תרבות הגלישה בארץ ולהנגיש אותה לכלל הגילאים והמגזרים על ידי סחורה איכותית, שיורת ברמה הגבוהה ביותר וייעוץ והכוונה לכל לקוח ולקוח. 

מחכים לכם בחנויות!

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

גנרטורים למתחילים: הכל על השימוש והתחזוקה של גנרטור בבית או בעסק

תארו לעצמכם ערב שליו בבית, פתאום צולל לתוך החשיכה על ידי הפסקת חשמל בלתי צפויה. או דמיינו את הפעילות העסקית שלכם נעצרת עקב תקלה חשמלית בלתי צפויה. אי הנוחות והאובדן הפוטנציאלי אינם מוטלים בספק. עם זאת, מה אם היה לך את הכוח למנוע את השיבושים הללו ולהבטיח המשכיות בחיי היומיום ובעסק שלך? הזן גנרטורים: הגיבורים האלמונים של הנוחות והאמינות המודרנית.

לקריאת המאמר »
תאנה

15 דרכים טעימות ליהנות מתאנים טריות

תאנים הן פרי רב תכליתי וטעים שניתן ליהנות ממנו במגוון דרכים. בין אם אתם מעדיפים אותם טריים, אפויים, מבושלים או קלויים, יש הרבה אפשרויות טעימות לבחירה. להלן חמישה עשר דרכים מעוררות תיאבון ליהנות מתאנים טריות

לקריאת המאמר »