הבדיקות שנרצה לבצע לפני שנרכוש משרדים להשקעה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

רבים מן המשקיעים בוודאי שמו לב לפריחת אפיק ההשקעה בנדל"ן משרדי, הסיבות לכך הם רבות, סף הכניסה הנמוך משמעותית מרכישת נדל"ן למגורים, התשואה הגבוהה, והצורך העולה בהתמדה של משרדים למכירה בכל רחבי הארץ, גרמו לשגשוג משמעותי בענף שהוא פחות מוכר למשקיעים המתחילים. מאחר ומדובר בתחום שהוא פחות מוכר באופן טבעי לכל אדם באשר הוא, מאשר רכישת דירה להשקעה, שהרי בניגוד לדירה שכל אחד ואחת מאתנו גרו תקופה כזאת או אחרת בשכירות, או הכרנו בן משפחה או חבר כאלה, תחום המשרדים הוא תחום זר לרובנו, וחשוב ללמוד מהניסיון של המומחים בתחום ולבצע את כל הבדיקות הנדרשות לפני רכישה של משרד להשקעה.

 

חשיבות הבדיקות לפני רכישת משדר להשקעה

אם בכל רכישה של כל חפץ או פריט קטן אפילו מחשב נייד או תנור חדש לבית, נצטרך לעשות בדיקה מעמיקה לפני הרכישה, איזה דגם לרכוש, באיזה חנות וכדומה. על אחת כמה וכמה בהשקעה במשרדים למכירה בשווי של מאות אלפי שקלים שלא יעלה על הדעת שניגש לרכישת משרד ללא הבדיקה הראויה, ישנה תחושה שרבים נוטים שלא לתת את דעתם יתר על המידה על הבדיקות הקטנות לפני הרכישה, אבל צריך לשים לב שבדיקות פשוטות שנעשה לפני, עשויות לחסוך הרבה עגמת נפש ומצבים לא נעימים בעתיד הקרוב או הרחוק.

 

אז אילו בדיקות צריך לעשות לפני שנרכוש משדר להשקעה?

מלבד הבדיקות שנעשה על מנת לרכוש את הנכס המתאים ביותר לפי התנאים העומדים בפתחו של הלקוח, כמו למשל האם להשקיע במקומות מבוקשים ומרכזיים יותר, שם כמובן אפשרויות השימוש בנכס הן רבות יותר ובהתאמה ההשקעה תהיה במקרים כאלה בסכומים גבוהים משמעותית, או בדיקות ספציפיות על האזור של הנכס. חובה גמורה על כל משקיע, לעשות את כל הבדיקות הרלוונטיות לנכס עצמו שנבחר, להלן נמנה כמה מן הבדיקות החשובות האלה:

בדיקת הנושא התכנוני – לבדוק בוועדה לתכנון ובניה המקומית, שהנכס נבנה בהיתר וללא חריגות, מה מתוכנן להבנות באזור של הנכס, דבר שעלול להשפיע לפעמים לרעה על שוויו של הנכס. האם הנכס נבנה לפי הייעוד המקורי של התב"ע, והאם ישנם חובות שלא שולמו על ידי בעל הנכס.

בדיקת הקניינות – בדיקת נוסח הטאבו, הזכויות מרמ"י את הנושאים: האם הנכס רשום בבעלותו של המוכר, או שהוא בחכירה, האם יש על הנכס עיקול או חוב או הערת אזהרה כלשהי, האם ישנו על בעל הנכס משכון ברשם המשכונות על הנכס.

בדיקה הנכס עצמו – כמו שאומרים טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים, כשתבואו לבקר בנכס, תוכלו לראות בעצמכם ובאופן בלתי אמצעי, את כל הפגמים הגלויים לעין, אם זה בנכס עצמו, בסביבתו, נסו להיכנס לראש של שוכר פוטנציאלי, אילו מגרעות אתם שמים לב בעצמכם שיכולים להמעיט בערכו של הנכס, נסו לבקר במשרדים השכנים, לראות מי הם השכנים החדשים של המשרד שלכם ולרחרח קצת על מצב העסקים באזור.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

גנרטורים למתחילים: הכל על השימוש והתחזוקה של גנרטור בבית או בעסק

תארו לעצמכם ערב שליו בבית, פתאום צולל לתוך החשיכה על ידי הפסקת חשמל בלתי צפויה. או דמיינו את הפעילות העסקית שלכם נעצרת עקב תקלה חשמלית בלתי צפויה. אי הנוחות והאובדן הפוטנציאלי אינם מוטלים בספק. עם זאת, מה אם היה לך את הכוח למנוע את השיבושים הללו ולהבטיח המשכיות בחיי היומיום ובעסק שלך? הזן גנרטורים: הגיבורים האלמונים של הנוחות והאמינות המודרנית.

לקריאת המאמר »