איך לבחור שעון יפה לאישה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

 

מעוניינת להתחדש בשעון חדש ויפהפה? רוצה להפתיע את בת הזוג בשעון איכותי? רכישת השעון אמנם לא תהיה מלאכה קשה, אך היא עשויה להפוך למורכבת אם מקבלת המתנה לא בטוחה במה שהיא מחפשת. מעבר לכך, ישנם אתגרים שונים שקשורים למידת השעון על פרק כף היד, לתמונה באתר לעומת המציאות וגם המקוריות של השעון, שישפיעו על הבחירה הסופית בדגם:

כל אחת יודעת שרכישת השעון שלה תהיה תוצר של היכרות מקדימה עם מאות דגמים פוטנציאליים, מה שהופך את ההחלטה הסופית למבלבלת בהרבה. כדי לצמצם אפשרויות ולמצוא את שעון היד המושלם שלך, הנה כמה דרכים לבחירה שיעשו את החיים הרבה יותר קלים:

התאמה פיזית

רצועת השעון וגם עיגול השעון אמורים להתאים לפרק כף היד במידות ובצבעים. פרקי כף יד קטנים לרוב לא יתאימו לשעונים עם רצועה עבה מידי, אך הם כן יוכלו להיראות טוב עם רצועה דקה ועיגול משמעותי יחסית. מצד שני, פרק כף יד גדול עשוי לגרום לשעון בקוטר קטן מאוד "להיבלע". נסו להישאר בפרופורציה לגבי המידות והתאימו אותן למבנה פרק כף היד.

סגנונות השעונים הקיימים

ישנם מאות דגמי שעון צמיד לאישה ולכן כדאי להכיר אותם מראש לפני שבוחרים:

שעון נשים יוקרתי – אלגנטי ונוצץ, בדרך כלל משובץ יהלומים או חריטות ייחודיות. הרצועה עשויה לרוב מעור או ממתכת כלשהי.

שעון נשים אופנתי – שעונים אלו יתאימו ללוקים מורכבים, נועזים ובולטים בשטח. צג השעון מעוצב בצורה מתוחכמת ומשתלב פעמים רבות עם רצועת הצמיד בדרך המשלבת משחק אופנתי.

שעון נשים קז'ואלי – שעוני הקז'ואל הם בעלי שטח פנים רחב ונוחים מאוד לקריאה, כאשר הרצועה מחומרים משתנים אך לרוב תהיה מעור. שעונים אלו יתאימו לכל סיטואציה ובגד.

שעון נשים ספורטיבי – שעוני הספורט יתאימו לפעילויות שונות, לטיולים ולכניסה למים. הם לרוב דיגיטליים, עשויים מגומי ומגיעים עם פונקציות שונות כמו הסטופר.

חומרים אפשריים

מומלץ לקחת בחשבון את גוון העור של מקבלת השעון ולהתאים אליו את הצבע והצורה. רוב השעונים מגיעים עם מסגרת מתכת ולכן אם דרושה הגנה יעילה, מומלץ לבחור שעון מפלדת אל חלד. אם הצורך הוא במראה אלגנטי יותר, מומלץ להתמקד בזהב או הורוד. אם מדובר בשעון יוקרתי או אופנתי, ניתן לשלב את הצבע השחור. אם זהו האופנתי או הקזואלי, החום יהיה מוצלח. אם אתם עדיין מתלבטים ורוצים למצוא מגוון איכותי, עדן שעונים הוא המקום שאתם מחפשים.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שינה

מהו דום נשימה בשינה וכיצד מכשירי CPAP יכולים לעזור?

דום נשימה בשינה הוא הפרעת שינה נפוצה אך חמורה שבה נשימתו של אדם נעצרת ומתחילה שוב ושוב במהלך השינה. מצב זה מתבטא בשתי צורות עיקריות: דום נשימה חסימתי בשינה (OSA) ודום נשימה מרכזי בשינה. הנפוץ מבין השניים, OSA, מתרחש כאשר שרירי הגרון נרפים יתר על המידה, מה שמוביל לחסימה פיזית של דרכי הנשימה. מצד שני, דום נשימה מרכזי בשינה מאופיין בכשל של המוח לאותת כראוי לשרירים השולטים בנשימה, הנובע מתפקוד לקוי של מערכת העצבים המרכזית.

לקריאת המאמר »